Ready to go! - Reisverslag uit Ureterp, Nederland van Sigrid en Cornelis - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Ureterp, Nederland van Sigrid en Cornelis - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Sigrid en Cornelis

29 Augustus 2012 | Nederland, Ureterp

Hallo allemaal,

Morgen is het dan eindelijk zover, ons grote backpack-avontuur gaat beginnen. We zijn er helemaal klaar voor. De spullen zijn gekocht, de vaccinaties hebben we gehaald, de lonelyplanet hebben we bijna uit en de backpacks staan klaar. We are ready to go!!

Om 15.30 vertrekt ons vliegtuig (de nieuwe a380 van Emirates!) voor een reis van 6,5 uur naar Dubai. Hier moeten we vervolgens een dikke 4 uren wachten voordat we weer in het vliegtuig kunnen stappen richting Jakarta (Java). Deze reis zal ongeveer 8,5 uur duren. En dan zijn we er eindelijk!! Het plan is om vanaf Jakarta van West naar Oost-Java te trekken en dan de oversteek te maken naar Bali. Hier willen we ons PADI Open Water gaan halen. Op 27 september vliegen we vanaf Denpasar (Bali) naar Bangkok (Thailand). Het is de bedoeling dat we vanaf hier gaan backpacken door Thailand, Laos en Cambodja, om vervolgens onze reis af te sluiten op de prachtige tropische eilanden en hagelwitte stranden van Zuid-Thailand. Op zondag 2 december zullen wij weer met beide benen om Nederlandse bodem staan (maar dat duurt nog heeeeel lang, dus daar gaan we nu nog niet aan denken).

Het bovenstaande is een globaal reisschema. Behalve de vluchten en de eerste nacht hebben we nog niks vastgelegd. We zien wel wat er allemaal op ons op pad komt, en we gaan vooral heel erg genieten!! We hopen jullie via deze weg zo nu en dan een beetje mee te laten genieten van wat wij allemaal gaan zien en mee gaan maken.

We'll keep in touch!!

• 29 Augustus 2012 - 13:03

Johanna:

Hoi Sigrid en Cornelis,

Morgen is het al zover. Echt spannend, maar ook errug leuk. Wat zullen jullie veel beleven. En wij gaan jullie reisverslagen en foto's natuurlijk volgen, want we zijn heel benieuwd.
    We wensen jullie heel veel succes en plezier tijdens jullie reis. Echt super leuk dat jullie dit samen ondernemen!

Liefs,
    Hugo, Johanna en Esther

• 29 Augustus 2012 - 13:10

Arne En Antje:

Lieve Sigrid en Cornelis,

We wensen jullie een goede reis en heeeeeeeeeeeel veel plezier tijdens dit backpack avontuur!!!!
    Pas goed op elkaar!! :)

Tut A&A

• 29 Augustus 2012 - 13:49

Nadina:

Cornelis en Sigrid!!

Nog even en dan gaan jullie al! We hopen dat de reis goed verloopt en dat jullie het erg naar jullie zin zullen hebben in het mooie Azie! We zijn nu al benieuwd naar de eerste foto's!

Heel veel plezier en geniet ervan!

Leafs Sije en Nadina

• 29 Augustus 2012 - 14:16

Dirk & Trienke:

Heey Cornelis en Sigrid!!!

Hééél véééél plezier tijdens julie giga reis!!! Lekker van alles genieten!
    Hoop dat jullie goede reis zullen hebben en veilig weer terugkomen!!

Groetjes Dirk en Trienke

• 29 Augustus 2012 - 18:56

Jacon En Elizabeth:

Heeeel veel plezier lief broertje en zusje!
    Alvast een goede reis en geniet van de bijzondere tijd!
    We gaan jullie zeker 'volgen' dus veel fotos en verslagen plaatsen!!
    Leafs Jacob en Elizs.. We gaan jullie wel missen hoor :'(..

• 29 Augustus 2012 - 19:49

Marja:

Morgen afscheid nemen en dat doet een beetje pijn...
    Geniet van alles en laat ons de reis maar mee beleven.

Liefs Mem

• 29 Augustus 2012 - 21:18

Jan En Griet Holtrust:

Cornelis en Sigrid,
    Heel veel plezier samen en geniet ervan!
    Goede reis en een behouden thuiskomst!
    Laat ons via dit log meegenieten.

Groeten,
    Jan en Griet Holtrust

• 30 Augustus 2012 - 10:34

Jacco En Anita:

Heej Cornelis en Sigrid

Heel veel plezier tijdens jullie grote avontuur.
    Geniet vooral van alles wat op jullie pad komt.
    Wij zullen zeker meeleven met jullie en genieten
    van verslagen en foto's.
    Heej goede reis!!!

Groet Jacco en Anita

• 30 Augustus 2012 - 12:06

Willem En Riemkje:

Hoi Cornelis en Sigrid,

We wensen jullie een hele goede reis samen!
    Geniet ervan!

Groetjes,
    Willem & Riemkje

• 30 Augustus 2012 - 18:34

Ties&Cobi:

Hoi, wij wensen jullie veel plezier met jullie reis. Wij hebben het enorme toestel zien vertrekken, al was ie een half uur te laat. Wij waren om half zeven weer thuis. Laat maar gauw wat je horen.
    T&C

• 31 Augustus 2012 - 17:19

M&E:

Hey Cornelis & Sigrid,

Indrukwekkend reisschema. Zijn benieuwd naar de ervaringen.

Groeten Maurice

• 31 Augustus 2012 - 18:41

Ties&Cobi:

Hoi, bedankt voor je telefoontje. Goed om te horen dat jullie veilig in jullie hotel in Jakarta zijn aangekomen. GR T&C

• 31 Augustus 2012 - 18:41

• 01 September 2012 - 20:06

Heit:

vandaag niets gehoord dan geef ik maar even een reaktie. wat een ongelooflijk toestel waar jullie mee weg vlogen. ging ook nog meteen in 1 keer de lucht in. geniet maar fijn van alles en weet dit God gaat met jullie mee waar je ook bent. en mocht het nodig zijn dan wil ik jullie wel ophalen. groet heit.

• 04 September 2012 - 17:05

Hindrik En Myrna:

Heyy toppers , hoe is ut mei Jim back pack reis ? Alles nog volgens plan ? Hoe sjugt de wereld er von die kant ut , hast krekt lieke mooi os jirre ? Nog mar een machtige rtied der mei Jim beiden ta winske ! Groeten hindrik en myrnauurs